Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

PoGo sewmeyen bir insan warmı acaba?

  • venom • 14 Ağustos 2005 10:49 • #481339
    pogo katliamdır olm...

    ben küçükken haluk levent konserinde pogo yapanları gördüm
  • TheGUNSLINGER • 14 Ağustos 2005 11:15 • #481340
    pogo katliamdır olm...

    Kardesim müzik dinlemek yerine itismek bence anlamsiz enerji kaybindan baska bisey degil en son Rock The Nations'da Gorafest ciktiginde bir grup arkadas yaptilar özellikle Manowar dinlemeye gelen Agir Metalci abilerin(Harley kullanan 40 50 lik abiler) bu arkadaslari izleyisi çok güzeldi... Mor ve Ötesi ile Haluk Levent olayina hiç girmiyorum...
    Not : Manowar sahnedeyken yapmaya yeltenen arkadaslar agir darbelere maruz kaldilar :)
  • piromaniac_ • 14 Ağustos 2005 19:36 • #481392
    pogo katliamdır olm...

    abi pogo ayı gibi heriflerin öküz gibi itişip kakışmalarından başka bişi diildir.tam sahnenin önünü bi çember yaparak işgal etmek suretiyle yerden toz kaldırıp milleti rahatsız etmekten başka bi fonksiyonu yoktur.
  • Holy_Bastard • 14 Ağustos 2005 20:11 • #481397
    pogo katliamdır olm...

    Ben en son kız arkadaşımla yapmıştım 3 ay önce:)))
    Kızda rockçıydı...Yapalım dedi
    Abanmadım Arkadaşlık ilişkisini 0'a indirmek şöyle dursun fazlasıyla artırdı
    Pogoya karşı diilim...Çokta severim...Metal dinlerken -özellikle yüksek desibelde- put gibi durup hafifçe hindi gibi kafa oynatmak yerine damarlarımda biriken o enerjiyi öyle boşaltmak daha zevkli geliyo...Ama yinede herkesin kendi zevki...Ayı diye aşğılayanları kınıyorum...

    P.S:Kız arkadaşınızla deneyin eminim seversiniz:)))
  • lady_in_black • 14 Ağustos 2005 23:34 • #481432
    pogo katliamdır olm...

    sevmem
  • devilist_boy • 15 Ağustos 2005 01:44 • #481451
    pogo katliamdır olm...

    şahsen bana öyle bi teklif gelse direk ayı muammelesi çekerim bi daha da görüşmem abi ne işim olur ya..edebinle dinle müziğini ne tepişiyosun..
  • Gtr Br Mstng 2 • 15 Ağustos 2005 02:10 • #481458
    pogo katliamdır olm...

    bişey soracam..
    hadi headbangi biliyoruzda..
    bu pogo denen olay ne?
  • snap666 • 4 Eylül 2005 23:20 • #484105
    pogo katliamdır olm...

    evet arkadaslar. bi acıklayın yahu.ama galiba konserde kavga eder gibi yapılan bir kopum sekli.ama kız arkadasla yaptık,arkadaslık iliskisi sıfıra iner filan diosunuz?pozisyon mudur bu pogo?acıklayın bi abi ya!
  • laudi • 13 Ekim 2005 14:47 • #487073
    ben mi nefret ediyorum
  • leeryan2911 • 13 Ekim 2005 17:59 • #487092
    pogo katliamdır olm...

    anlamadıysan yukarda yazanları bi daha oku :D


    ya ben çok eğlendim yaa
    paso güldüm
    çok güsel yazmışsınız

    eheh