-
pogo katliamdır olm...
ben küçükken haluk levent konserinde pogo yapanları gördüm
-
pogo katliamdır olm...
Kardesim müzik dinlemek yerine itismek bence anlamsiz enerji kaybindan baska bisey degil en son Rock The Nations'da Gorafest ciktiginde bir grup arkadas yaptilar özellikle Manowar dinlemeye gelen Agir Metalci abilerin(Harley kullanan 40 50 lik abiler) bu arkadaslari izleyisi çok güzeldi... Mor ve Ötesi ile Haluk Levent olayina hiç girmiyorum...
Not : Manowar sahnedeyken yapmaya yeltenen arkadaslar agir darbelere maruz kaldilar :)
-
pogo katliamdır olm...
abi pogo ayı gibi heriflerin öküz gibi itişip kakışmalarından başka bişi diildir.tam sahnenin önünü bi çember yaparak işgal etmek suretiyle yerden toz kaldırıp milleti rahatsız etmekten başka bi fonksiyonu yoktur.
-
pogo katliamdır olm...
Ben en son kız arkadaşımla yapmıştım 3 ay önce:)))
Kızda rockçıydı...Yapalım dedi
Abanmadım Arkadaşlık ilişkisini 0'a indirmek şöyle dursun fazlasıyla artırdı
Pogoya karşı diilim...Çokta severim...Metal dinlerken -özellikle yüksek desibelde- put gibi durup hafifçe hindi gibi kafa oynatmak yerine damarlarımda biriken o enerjiyi öyle boşaltmak daha zevkli geliyo...Ama yinede herkesin kendi zevki...Ayı diye aşğılayanları kınıyorum...
P.S:Kız arkadaşınızla deneyin eminim seversiniz:)))
-
pogo katliamdır olm...
sevmem
-
pogo katliamdır olm...
şahsen bana öyle bi teklif gelse direk ayı muammelesi çekerim bi daha da görüşmem abi ne işim olur ya..edebinle dinle müziğini ne tepişiyosun..
-
pogo katliamdır olm...
bişey soracam..
hadi headbangi biliyoruzda..
bu pogo denen olay ne?
-
pogo katliamdır olm...
evet arkadaslar. bi acıklayın yahu.ama galiba konserde kavga eder gibi yapılan bir kopum sekli.ama kız arkadasla yaptık,arkadaslık iliskisi sıfıra iner filan diosunuz?pozisyon mudur bu pogo?acıklayın bi abi ya!
-
ben mi nefret ediyorum
-
pogo katliamdır olm...
anlamadıysan yukarda yazanları bi daha oku :D
ya ben çok eğlendim yaa
paso güldüm
çok güsel yazmışsınız
eheh