Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

PoGo sewmeyen bir insan warmı acaba?

  • devilist_boy • 15 Ağustos 2005 01:44 • #481451
    pogo katliamdır olm...

    şahsen bana öyle bi teklif gelse direk ayı muammelesi çekerim bi daha da görüşmem abi ne işim olur ya..edebinle dinle müziğini ne tepişiyosun..
Bu konunun tüm mesajları