Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

PoGo sewmeyen bir insan warmı acaba?

  • TheGUNSLINGER • 14 Ağustos 2005 11:15 • #481340
    pogo katliamdır olm...

    Kardesim müzik dinlemek yerine itismek bence anlamsiz enerji kaybindan baska bisey degil en son Rock The Nations'da Gorafest ciktiginde bir grup arkadas yaptilar özellikle Manowar dinlemeye gelen Agir Metalci abilerin(Harley kullanan 40 50 lik abiler) bu arkadaslari izleyisi çok güzeldi... Mor ve Ötesi ile Haluk Levent olayina hiç girmiyorum...
    Not : Manowar sahnedeyken yapmaya yeltenen arkadaslar agir darbelere maruz kaldilar :)
Bu konunun tüm mesajları