Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

PoGo sewmeyen bir insan warmı acaba?

  • piromaniac_ • 14 Ağustos 2005 19:36 • #481392
    pogo katliamdır olm...

    abi pogo ayı gibi heriflerin öküz gibi itişip kakışmalarından başka bişi diildir.tam sahnenin önünü bi çember yaparak işgal etmek suretiyle yerden toz kaldırıp milleti rahatsız etmekten başka bi fonksiyonu yoktur.
Bu konunun tüm mesajları