Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

PoGo sewmeyen bir insan warmı acaba?

  • Holy_Bastard • 14 Ağustos 2005 20:11 • #481397
    pogo katliamdır olm...

    Ben en son kız arkadaşımla yapmıştım 3 ay önce:)))
    Kızda rockçıydı...Yapalım dedi
    Abanmadım Arkadaşlık ilişkisini 0'a indirmek şöyle dursun fazlasıyla artırdı
    Pogoya karşı diilim...Çokta severim...Metal dinlerken -özellikle yüksek desibelde- put gibi durup hafifçe hindi gibi kafa oynatmak yerine damarlarımda biriken o enerjiyi öyle boşaltmak daha zevkli geliyo...Ama yinede herkesin kendi zevki...Ayı diye aşğılayanları kınıyorum...

    P.S:Kız arkadaşınızla deneyin eminim seversiniz:)))
Bu konunun tüm mesajları