Ben en son kız arkadaşımla yapmıştım 3 ay önce:)))
Kızda rockçıydı...Yapalım dedi
Abanmadım Arkadaşlık ilişkisini 0'a indirmek şöyle dursun fazlasıyla artırdı
Pogoya karşı diilim...Çokta severim...Metal dinlerken -özellikle yüksek desibelde- put gibi durup hafifçe hindi gibi kafa oynatmak yerine damarlarımda biriken o enerjiyi öyle boşaltmak daha zevkli geliyo...Ama yinede herkesin kendi zevki...Ayı diye aşğılayanları kınıyorum...