Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

PoGo sewmeyen bir insan warmı acaba?

  • snap666 • 4 Eylül 2005 23:20 • #484105
    pogo katliamdır olm...

    evet arkadaslar. bi acıklayın yahu.ama galiba konserde kavga eder gibi yapılan bir kopum sekli.ama kız arkadasla yaptık,arkadaslık iliskisi sıfıra iner filan diosunuz?pozisyon mudur bu pogo?acıklayın bi abi ya!
Bu konunun tüm mesajları