arabesk ciddi orkestrasyonu olan ve icrası cok zor bir müziktir. beğenip beğenmemek tabii ki tercih meselesi ama solist (ibo) doğaçlama yaparken inanılmaz bir uyumla 20 kişilik orkestra da doğaçlamaya başlarsa ben o müziğe saygı duyarım. müslüm gürses ise bence çok başarılı bir sanatçı. çünkü beğensenizde beğenmezsenizde adam kendi tarzını yorumunu oluşturmayı başarmış. müslüm birisi gibi söylemiyor, insanlar müslüm gibi söylemeye çalışıyor.