müziğin osu busu olmaz arabesk te dinlenmelidir icabında gotik te. yalnız şunu anlamıyorum bazılarının övdüğü grupları 4lü diye birşey duymuşlar şarkılar bundan ibaret. neymiş adamlar coşturuyormuş. kafa bir milyon tabii salla kendini o tarafa bu tarafa pogo mudur nedir ondan sonra eğlendik. bence rock müziğinde gündeliği var artık. yani ertesi gün unutulan şarkıları malesef. esef....