Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muzik cahilleri sizi -''-muslum babadan ne olurmus'' ayrım yapın siz!!!!!!!

  • drummist • 13 Ağustos 2005 22:45 • #481310
    müziğin osu busu olmaz arabesk te dinlenmelidir icabında gotik te. yalnız şunu anlamıyorum bazılarının övdüğü grupları 4lü diye birşey duymuşlar şarkılar bundan ibaret. neymiş adamlar coşturuyormuş. kafa bir milyon tabii salla kendini o tarafa bu tarafa pogo mudur nedir ondan sonra eğlendik. bence rock müziğinde gündeliği var artık. yani ertesi gün unutulan şarkıları malesef. esef....
Bu konunun tüm mesajları