Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muzik cahilleri sizi -''-muslum babadan ne olurmus'' ayrım yapın siz!!!!!!!

  • ville89 • 14 Ağustos 2005 03:37 • #481336
    ben enstrümanlarının hakkını veren herkese saygı duyarım.. bu nedenle de manga,dman gibi grupları sevmem.. Ancak arabesk bir orkestra işi.. Orkestra demek armoni demek ve armoni de müzigin en temel ve en önemnli ögelerinden biridir.. Bu nedenle bu orkestraya ve onun hakkını veren vokallere saygı duyarım... fakat bu her arabesk SÖYLEYENE saygı göstermem gerektigini göstermez..Ama müslüm baba büyük sanatçıdır ve boyle rock olaylarına girmesi de güzel olmuş bence...
Bu konunun tüm mesajları