ben enstrümanlarının hakkını veren herkese saygı duyarım.. bu nedenle de manga,dman gibi grupları sevmem.. Ancak arabesk bir orkestra işi.. Orkestra demek armoni demek ve armoni de müzigin en temel ve en önemnli ögelerinden biridir.. Bu nedenle bu orkestraya ve onun hakkını veren vokallere saygı duyarım... fakat bu her arabesk SÖYLEYENE saygı göstermem gerektigini göstermez..Ama müslüm baba büyük sanatçıdır ve boyle rock olaylarına girmesi de güzel olmuş bence...