Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muzik cahilleri sizi -''-muslum babadan ne olurmus'' ayrım yapın siz!!!!!!!

  • archDEluxe • 15 Ağustos 2005 11:10 • #481480
    arabeski eleştirmek dersen haklısın.. bu bir müzik türüdür ve eleştirilmesi tamamen yanlıştır.. yani barok dönemindeki heykeltraş ve ressamların bir kaçı çok afedersiniz hacetlerini giderip bunu müzelerde sergilemişlerdir..buna sırf bazı entellektüel çevrelere yalakalık olsun ve sırf kendi kimliğini tanımlama amacıyla sanat diyen zihniyet arabeski eleştirir. buna karşılık aynı kaygıyla (bi takım adamlara bi takım ortamlara katılbilmek için, kendini bişi zannetmeye çalışma amacını güden) yeniyetme, ve müzik körü rockerlar da aynı yönü yol edinmişlerdir.. bu kesinlikle sanatın kimliğini cahilce maskelemektir..ayrıca eleştirmek için teknik anlamda işin ne kadar zor olduğu bir ölçüt olmamalı(kişisel fikir)...
    bununla beraber kişilere yani icraatçilere saygı kesinlikle zorunlu eğildir...sanat evrensel olabilir ama etik kesinlikle olamaz...ne ibrahim tatlıses ne de müslüm gürses...bu kişilere kimse saygı duymak zorunda değil..ama sırf bu adamlardan dolayı da arabesk kötüdür demek büyük bir cahilliktir...

    not: ben barok döneminde yapılmış olan hiç bir icraati eleştirmiyorum......hatta sanat toplum için değil; sanat sanat içindir felsefesiynen barok dönemini destekliyorum bütün kalbimle....:P
Bu konunun tüm mesajları