bence siz olaya farklı yaklaşıyorsunuz.Bir insan çıkıpta arebeskten hoşlanmadığını söylediği zaman hemen saldırı oluyor,konuşulan konu sen rocktan başka birşey dinlemezsin,özentisin..bu yanlış.Herkes aynı şeyleri beğenmek zorunda değil ve bunu burada söylemesinden daha doğal birşey olamaz.Ben arebesk,pop harici herşeyi dinlerim.Bu iki müzik bana uzak ama ben kendimce yorum yaparım pop müzik dinleyen de adammı dır be...arebeski krolar dinler dememem...Sizde bu paralellikte bakardanız daha doğru olur.