Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Neden Türkiye'den Dünya Çapında Bi Grup Çıkmıyo

  • ilkera • 19 Ağustos 2005 04:19 • #481918
    ya nereye açılıyo baksana... biraz önce cem köksalın şu manowar dan önceki olaylı videosunu izledim. adam sonuna kadar haklı. ama gel görki başka bi forumda bizim insanımız cem köksal gibi bi adamı aşşalıyo. bunun olması için önce (türkiye için konuşuyorum amerika falan diyil zaten onnar ne yapsa aazımız açık izleriz o ayrı) bu adamların bu ülkede benimsenmesi gerekiyo. soora da prodüksiyon tabi. adamlar manyak prodüksiyon yapıyolar para harcıyolar. e sen şimdi dışarıya açılmak istediğinde adam önce ülkende kaç satmışsın ona bakıyo haliyle ona göre para harcıcak adam. e sen de bööyle onu bunu destekleyip bizim insnımızı aşşalarsan olacaa bu. arkadaşın dediği gibi anathema demiş ya "ülkemizde bu kadar sevilmiyoruz" doordur ve olayın özüdür yani.
Bu konunun tüm mesajları