Olayın özü o aslında ama kimse cem köksalı sevmek zorunda diğil , çünkü ben bu piyasada onun kadar meşhur olmayan ama harika gitar çalan , çok kaliteli gitar okullarını bitirmiş insanlar olduğunu biliyorum , bunlar cem köksal dan daha iyi ve daha yaratıcı çalan insanlar bence.Ne olursa olsun önce mütevazi olunmalı tamam haklı sesin kısılması çok mantıksız bi durum , neden o derece bir ekipman kurulmuyor sahneye ? tüm grupları kaldıracak ? ondan mı bundan mı bilemiyorum ama çok rezil çaldı ayrıca sahnede , gitarı ayarsızdı yani çok ince seslerde tel frete çarpıp zıng zıng ediyodu çok net duyuldu.
Ama tabi türkiyede öyle bi adam olması ve o tarz müzik yapması açısından güzel bi durum devam etsin elbette.