Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Neden Türkiye'den Dünya Çapında Bi Grup Çıkmıyo

  • Serpent_King • 19 Ağustos 2005 04:31 • #481920
    Olayın özü o aslında ama kimse cem köksalı sevmek zorunda diğil , çünkü ben bu piyasada onun kadar meşhur olmayan ama harika gitar çalan , çok kaliteli gitar okullarını bitirmiş insanlar olduğunu biliyorum , bunlar cem köksal dan daha iyi ve daha yaratıcı çalan insanlar bence.Ne olursa olsun önce mütevazi olunmalı tamam haklı sesin kısılması çok mantıksız bi durum , neden o derece bir ekipman kurulmuyor sahneye ? tüm grupları kaldıracak ? ondan mı bundan mı bilemiyorum ama çok rezil çaldı ayrıca sahnede , gitarı ayarsızdı yani çok ince seslerde tel frete çarpıp zıng zıng ediyodu çok net duyuldu.

    Ama tabi türkiyede öyle bi adam olması ve o tarz müzik yapması açısından güzel bi durum devam etsin elbette.
Bu konunun tüm mesajları