Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muse Dururken Coldplay'a En iyi demek doğru mu???

  • ScarFace • 22 Ağustos 2005 10:10 • #482328
    Doçent sen topicinze sçayım değince kalite düşmüyoda ben ukala deyince mi kaite düşüyor..ben gayet iyi anlattım sen hala anlamamakta ısrar ediyorsan bilemem...ben muse dünya nın en iyisi demiyorum..burada en iyi kim tartışması da yapmıyorum Allah aşkına okusanıza yukarıyı...Şu anda coldplay lanse ediliyor.ben bu doğrumu değilmi diyorum ya...offf!
Bu konunun tüm mesajları