Doçent sen topicinze sçayım değince kalite düşmüyoda ben ukala deyince mi kaite düşüyor..ben gayet iyi anlattım sen hala anlamamakta ısrar ediyorsan bilemem...ben muse dünya nın en iyisi demiyorum..burada en iyi kim tartışması da yapmıyorum Allah aşkına okusanıza yukarıyı...Şu anda coldplay lanse ediliyor.ben bu doğrumu değilmi diyorum ya...offf!