Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muse Dururken Coldplay'a En iyi demek doğru mu???

  • HayalPerest • 20 Ağustos 2005 10:09 • #482039
    Muse hakkında karar vermek için aşağıdaki adresteki videoyu izlemenizi tavsiye ederim. bu kadar az donanımla ancak bu kadar iyi müzik yapılabilir

    http://pdl.stream.aol.com/aol/us/aolmusic/specials/2005/live8/paris/paris_011_muse_timeisrunningout_dl.mov
  • bimilyon1 • 21 Ağustos 2005 14:12 • #482227
    kesinlikle dinlemek bu koşullarda caiz değildir.
  • bigbooots • 21 Ağustos 2005 14:52 • #482233
    radiohead dururken muse'a en iyi demek ne kadar doğru??
  • ScarFace • 22 Ağustos 2005 10:10 • #482328
    Doçent sen topicinze sçayım değince kalite düşmüyoda ben ukala deyince mi kaite düşüyor..ben gayet iyi anlattım sen hala anlamamakta ısrar ediyorsan bilemem...ben muse dünya nın en iyisi demiyorum..burada en iyi kim tartışması da yapmıyorum Allah aşkına okusanıza yukarıyı...Şu anda coldplay lanse ediliyor.ben bu doğrumu değilmi diyorum ya...offf!
  • BOY ON DI EDGE • 23 Ağustos 2005 14:26 • #482381
    ne muse ne de coldplay en iyi demek doğrudur. ben her ikisinide severek dinliyorum çünkü tam manasıyla benim dinlemekten hoşlandığım tarzda parçalar yapıyorlar.Amma velakin Coldplay 'in bende çooook ayrı bir yeri var.x&y albumlerini henüz tam manasıyla dinleme fırsatı bulmadım fakat eski albümlerini muse albümleri ile karşılaştırırsam söz olarak Chris Martin(Coldplay vokalisti) bence çok daha fazla önde.Çoğu şarkı sözleri mükemmel denebilecek kadar iyi.Özellikle aşıksanız almışlar ellerine sazı....
  • BOY ON DI EDGE • 23 Ağustos 2005 15:32 • #482384
    Az önce lirik ten bahsettim bir örnek verelim hemen,SHIVER:
    "So I look in your direction, but you pay me no attention and you know how much I need you but you never even see me..."
    bi de, YELLOW: look at the stars
    look how they shine for you
    and everything you do
    yeah they were all yellow

    i came along
    i wrote a song for you
    and all the things you do
    yeah it was called yellow
    Muse'da da bi kaç parça var sözleri güzel: I want you to adore me, just want you to ignore me
    Bu şarkının devamıda fena değildi ama asla coldplay'in eline su dökemez muse...
  • hEaMogLoBiN • 23 Ağustos 2005 19:37 • #482401
    matt' in muhteşem sahne performansı, muhteşem gitar riffleri, güzel klavye/piyano tınıları ve mükemmel sesiyle(soluk alışlarını da görmezden gelemeyiz tabi=), dominic' in yaratıcı bass riffleriyle, ( bateristin adı neydi yaw)bateristin özgün davul stili dünyanın şu anki en iyi grubu olma sıfatını onlara hakettiriyor.3 kişilik bir grup için gerçekten de olağanüstü bir performans sergiliyolar.bliss, newborn, citizen erased, sunburn ve diğer muhteşem şarkılar.bence coldplay le karşılaştırılamaz bile.yaşasın muse.
  • tombi • 31 Ağustos 2005 15:03 • #483663
    coldplayin çoğu şarkısı birbirine benziyo.hele şu son albümden ilk çıkan şarkı yok mu speed of sound;ne bayık bişeydir öyle.en güzel şarkıları yellow ve clocks..bence tabii...
  • jamais_vu • 1 Eylül 2005 03:05 • #483754
    abi scarface demiş ki neden muse değil de coldplay abartılıyor? ama siz anlamışsınız ki neden muse değil de coldplay dünyanın 1 numarası? başlığa bakıp illa cevap olsun diye birşey yazmak kolay tabi ben britpopı severim radiohead placebo coldplay muse hepsinin yeri ayrı ama aradan birini seçersem muse derim ve bu benim tercihim şarkı içeriği olarak da coldplay dokunduğu farklı temalar var muse un da dokunduğu farklı temalar var mesela coldplay in don't panic şarkısı benim için çok özeldir ama muse un da hysteria sı t.i.r.o su unintended showbiz say say bitmez tartışılan konuyu kendi tartışmak istediğiniz konuya çekmek ve kendiniz seviyesizlik yaparken başkalarını seviyesizlikle suçlamak bence ayrı bir seviyesizlik!
  • Shanex • 1 Eylül 2005 07:37 • #483758
    ya baba ikisinide çok seviyorum ama dediğin gibi muse ağır basıyor ozelliklede sound konusunda muse diyorum tabi bi de meşhur ağitlari :D yinede muse muse