Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muse Dururken Coldplay'a En iyi demek doğru mu???

  • Shanex • 1 Eylül 2005 07:37 • #483758
    ya baba ikisinide çok seviyorum ama dediğin gibi muse ağır basıyor ozelliklede sound konusunda muse diyorum tabi bi de meşhur ağitlari :D yinede muse muse
Bu konunun tüm mesajları