matt' in muhteşem sahne performansı, muhteşem gitar riffleri, güzel klavye/piyano tınıları ve mükemmel sesiyle(soluk alışlarını da görmezden gelemeyiz tabi=), dominic' in yaratıcı bass riffleriyle, ( bateristin adı neydi yaw)bateristin özgün davul stili dünyanın şu anki en iyi grubu olma sıfatını onlara hakettiriyor.3 kişilik bir grup için gerçekten de olağanüstü bir performans sergiliyolar.bliss, newborn, citizen erased, sunburn ve diğer muhteşem şarkılar.bence coldplay le karşılaştırılamaz bile.yaşasın muse.