Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muse Dururken Coldplay'a En iyi demek doğru mu???

  • tombi • 31 Ağustos 2005 15:03 • #483663
    coldplayin çoğu şarkısı birbirine benziyo.hele şu son albümden ilk çıkan şarkı yok mu speed of sound;ne bayık bişeydir öyle.en güzel şarkıları yellow ve clocks..bence tabii...
Bu konunun tüm mesajları