ne muse ne de coldplay en iyi demek doğrudur. ben her ikisinide severek dinliyorum çünkü tam manasıyla benim dinlemekten hoşlandığım tarzda parçalar yapıyorlar.Amma velakin Coldplay 'in bende çooook ayrı bir yeri var.x&y albumlerini henüz tam manasıyla dinleme fırsatı bulmadım fakat eski albümlerini muse albümleri ile karşılaştırırsam söz olarak Chris Martin(Coldplay vokalisti) bence çok daha fazla önde.Çoğu şarkı sözleri mükemmel denebilecek kadar iyi.Özellikle aşıksanız almışlar ellerine sazı....