Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muse Dururken Coldplay'a En iyi demek doğru mu???

  • -TeUFeL- • 1 Eylül 2005 18:31 • #483824
    PLUG IN BABY!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?





    yemişim gerisini:)))
  • physco_burock • 1 Eylül 2005 18:38 • #483825
    2 side 5 para etmez bu kadar en iyi eueuehuheu komik gülerim sadece...
  • aussieboy • 8 Eylül 2005 12:51 • #484481
    coldplayi de severim(bazı şarkıları iyidir yani) ama muse'un elinde su dökemez kesinlikle, yani sana katılıyorum arkadaşım...:P
  • punk_girl_punk • 8 Eylül 2005 14:00 • #484484
    evet kesinilikle PLACEBO
  • rickenbacker • 8 Eylül 2005 23:30 • #484520
    teknik , vb. şeyler konusunda muse çok iyidir ve kişisel tercihim muse dur...

    ama coldplay de yine çok iyi bir grup , boy on dı edge in de dediği gibi sözleri çok anlmlı... iki grupta müzikleri ile insanı bi' anda bir yerden bir yere götürüyor...


    kısacası iki grupta çok iyi ... bir de topiğinize s.ayım gibi bir laf abes kaçmış
  • ScarFace • 9 Eylül 2005 10:06 • #484563
    jamais_vu teşekkür ederim beni burda tam anlayan 2 kişiden biri olduğun için