Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muse Dururken Coldplay'a En iyi demek doğru mu???

  • aussieboy • 8 Eylül 2005 12:51 • #484481
    coldplayi de severim(bazı şarkıları iyidir yani) ama muse'un elinde su dökemez kesinlikle, yani sana katılıyorum arkadaşım...:P
Bu konunun tüm mesajları