Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muse Dururken Coldplay'a En iyi demek doğru mu???

  • rickenbacker • 8 Eylül 2005 23:30 • #484520
    teknik , vb. şeyler konusunda muse çok iyidir ve kişisel tercihim muse dur...

    ama coldplay de yine çok iyi bir grup , boy on dı edge in de dediği gibi sözleri çok anlmlı... iki grupta müzikleri ile insanı bi' anda bir yerden bir yere götürüyor...


    kısacası iki grupta çok iyi ... bir de topiğinize s.ayım gibi bir laf abes kaçmış
Bu konunun tüm mesajları