abi scarface demiş ki neden muse değil de coldplay abartılıyor? ama siz anlamışsınız ki neden muse değil de coldplay dünyanın 1 numarası? başlığa bakıp illa cevap olsun diye birşey yazmak kolay tabi ben britpopı severim radiohead placebo coldplay muse hepsinin yeri ayrı ama aradan birini seçersem muse derim ve bu benim tercihim şarkı içeriği olarak da coldplay dokunduğu farklı temalar var muse un da dokunduğu farklı temalar var mesela coldplay in don't panic şarkısı benim için çok özeldir ama muse un da hysteria sı t.i.r.o su unintended showbiz say say bitmez tartışılan konuyu kendi tartışmak istediğiniz konuya çekmek ve kendiniz seviyesizlik yaparken başkalarını seviyesizlikle suçlamak bence ayrı bir seviyesizlik!