Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

lem bu şebnem ferah niye bu kadar kızgınkine?

  • garry • 19 Ağustos 2005 15:46 • #481963
    sen sadece devlet işlerine mi sinirlenirsin.şebo'nun hayatını altüst eden bir insan varsa ve benim can kırıklarım var diye bağırıp,onun kalbini kıran insana sinirleniyorsa bence gayet normal.
Bu konunun tüm mesajları