Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

lem bu şebnem ferah niye bu kadar kızgınkine?

  • jenya • 19 Ağustos 2005 15:45 • #481960
    iş dille dovmeye geince olabilir şiddete karşıyım ama...
  • garry • 19 Ağustos 2005 15:46 • #481963
    sen sadece devlet işlerine mi sinirlenirsin.şebo'nun hayatını altüst eden bir insan varsa ve benim can kırıklarım var diye bağırıp,onun kalbini kıran insana sinirleniyorsa bence gayet normal.
  • ibanetze • 19 Ağustos 2005 15:48 • #481966
    hımm milletin sinirini savunmaya gelince olabilir..

    sen dille falan dövmüyosun,iş hakaret etmeye gelince onu terbiye almamış herkes yapar zeka gerekmiyo yani

    senin yaptığına ağız dalaşı diyolar..

    genelde de anlatacağı bi şey olmayanlar yapar bunu

    yok çok bilmişmiş,yok mok atmakmış

    aksi yünde bi iddaan varsa belirtirsin..
  • josf_in • 19 Ağustos 2005 15:53 • #481970
    özel hayatı ile ilgili sorunları var herhalde

    can kırıklarım var falan ;))
  • jenya • 19 Ağustos 2005 15:53 • #481971
    yanında olsaydım şahsen ibanetze arkadaşım (artık ne demekse....) garry kardeşimin mesajını gozune sokardım ayrıca aız dalaşı mehalle karılarının işdir cnm benim değil bi ara goz at belki işine yarar....
  • teknodrome • 19 Ağustos 2005 15:59 • #481974
    bu şebnem ferah stlyo pipis ayarında angut bi menejerle çıkmıştı .adam yalnış hatırlamıyosam daha önce ebru gündeşin sevgilisiydi. sonra bu adam şebnemi aldatmış.şebo'da böyle bir hıyarla birlikte olmanın ve bu hıyar tarafından aldatılmanın kıızgınlığını atamıyo üzerinden heralde.ayrıca toplumsal yaralar niye umrunda olsun bi sıkıntı çektiğimi var hatunun.
  • ibanetze • 19 Ağustos 2005 16:01 • #481976
    birincisi;iddaamı sonuna kadar desteklediğin için (ki nikime laf atarak çocukluğunu bi kez daha ortaya koydun) sana bi kez daha teşekkür ettim

    ikincisi ise ben de bunu anlatmaya çalışıyorum,çık dışrarı,vatan haini senii diye,şebnem ferah gibi bağıracağına "sana katılmıyorum" temalı bi mesaj yazabilirdin :)

    ama senin arkadaşına katılma tarzın da bi acayip,yani göze sokulacak bi şey varsa,bırak onu garry yapsın,di mi?
  • death_glory • 19 Ağustos 2005 16:08 • #481977
    eyvallah kardeşim güzel demişsin de, adam olsaydı sıkıntı çekmeden de toplumsal sorunları umursayabilirdi; ben zaman zaman sinirden ağlarım; bi sorunum olduğundan, sıkıntı çektiğimden değil...

    uf ya ne yaramı deşiyosunuz şimdi!

    he şunu söyleyebilirim; rock çıyım diye ortalıkta gezinmeye gelince kimse durduramaz hatunu; peki rock müzik niye var!!!

    ya yeter artık şebnem topiği açmayın sinirlerim oynuyo :P
  • ibanetze • 19 Ağustos 2005 16:12 • #481978
    bana ne ya,açıcam

    canım sıkılıyo..

    tam da şebnem ferahın ayakkabı numarası kaç diye bi konu açıcaktım :))
  • jenya • 19 Ağustos 2005 16:17 • #481979
    tamam ya hepimiz burda kardeşiz bak sendende ozur dilerim kardeşim hade sen tine yorumlarına devam et kime istersen mok at ya da gercekleri yaz işte herneyse... hade barışalım kardeşim