-
iş dille dovmeye geince olabilir şiddete karşıyım ama...
-
sen sadece devlet işlerine mi sinirlenirsin.şebo'nun hayatını altüst eden bir insan varsa ve benim can kırıklarım var diye bağırıp,onun kalbini kıran insana sinirleniyorsa bence gayet normal.
-
hımm milletin sinirini savunmaya gelince olabilir..
sen dille falan dövmüyosun,iş hakaret etmeye gelince onu terbiye almamış herkes yapar zeka gerekmiyo yani
senin yaptığına ağız dalaşı diyolar..
genelde de anlatacağı bi şey olmayanlar yapar bunu
yok çok bilmişmiş,yok mok atmakmış
aksi yünde bi iddaan varsa belirtirsin..
-
özel hayatı ile ilgili sorunları var herhalde
can kırıklarım var falan ;))
-
yanında olsaydım şahsen ibanetze arkadaşım (artık ne demekse....) garry kardeşimin mesajını gozune sokardım ayrıca aız dalaşı mehalle karılarının işdir cnm benim değil bi ara goz at belki işine yarar....
-
bu şebnem ferah stlyo pipis ayarında angut bi menejerle çıkmıştı .adam yalnış hatırlamıyosam daha önce ebru gündeşin sevgilisiydi. sonra bu adam şebnemi aldatmış.şebo'da böyle bir hıyarla birlikte olmanın ve bu hıyar tarafından aldatılmanın kıızgınlığını atamıyo üzerinden heralde.ayrıca toplumsal yaralar niye umrunda olsun bi sıkıntı çektiğimi var hatunun.
-
birincisi;iddaamı sonuna kadar desteklediğin için (ki nikime laf atarak çocukluğunu bi kez daha ortaya koydun) sana bi kez daha teşekkür ettim
ikincisi ise ben de bunu anlatmaya çalışıyorum,çık dışrarı,vatan haini senii diye,şebnem ferah gibi bağıracağına "sana katılmıyorum" temalı bi mesaj yazabilirdin :)
ama senin arkadaşına katılma tarzın da bi acayip,yani göze sokulacak bi şey varsa,bırak onu garry yapsın,di mi?
-
eyvallah kardeşim güzel demişsin de, adam olsaydı sıkıntı çekmeden de toplumsal sorunları umursayabilirdi; ben zaman zaman sinirden ağlarım; bi sorunum olduğundan, sıkıntı çektiğimden değil...
uf ya ne yaramı deşiyosunuz şimdi!
he şunu söyleyebilirim; rock çıyım diye ortalıkta gezinmeye gelince kimse durduramaz hatunu; peki rock müzik niye var!!!
ya yeter artık şebnem topiği açmayın sinirlerim oynuyo :P
-
bana ne ya,açıcam
canım sıkılıyo..
tam da şebnem ferahın ayakkabı numarası kaç diye bi konu açıcaktım :))
-
tamam ya hepimiz burda kardeşiz bak sendende ozur dilerim kardeşim hade sen tine yorumlarına devam et kime istersen mok at ya da gercekleri yaz işte herneyse... hade barışalım kardeşim