Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

lem bu şebnem ferah niye bu kadar kızgınkine?

  • jenya • 19 Ağustos 2005 15:53 • #481971
    yanında olsaydım şahsen ibanetze arkadaşım (artık ne demekse....) garry kardeşimin mesajını gozune sokardım ayrıca aız dalaşı mehalle karılarının işdir cnm benim değil bi ara goz at belki işine yarar....
Bu konunun tüm mesajları