eyvallah kardeşim güzel demişsin de, adam olsaydı sıkıntı çekmeden de toplumsal sorunları umursayabilirdi; ben zaman zaman sinirden ağlarım; bi sorunum olduğundan, sıkıntı çektiğimden değil...
uf ya ne yaramı deşiyosunuz şimdi!
he şunu söyleyebilirim; rock çıyım diye ortalıkta gezinmeye gelince kimse durduramaz hatunu; peki rock müzik niye var!!!
ya yeter artık şebnem topiği açmayın sinirlerim oynuyo :P