Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

lem bu şebnem ferah niye bu kadar kızgınkine?

  • death_glory • 19 Ağustos 2005 16:08 • #481977
    eyvallah kardeşim güzel demişsin de, adam olsaydı sıkıntı çekmeden de toplumsal sorunları umursayabilirdi; ben zaman zaman sinirden ağlarım; bi sorunum olduğundan, sıkıntı çektiğimden değil...

    uf ya ne yaramı deşiyosunuz şimdi!

    he şunu söyleyebilirim; rock çıyım diye ortalıkta gezinmeye gelince kimse durduramaz hatunu; peki rock müzik niye var!!!

    ya yeter artık şebnem topiği açmayın sinirlerim oynuyo :P
Bu konunun tüm mesajları