Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

lem bu şebnem ferah niye bu kadar kızgınkine?

  • jenya • 19 Ağustos 2005 16:17 • #481979
    tamam ya hepimiz burda kardeşiz bak sendende ozur dilerim kardeşim hade sen tine yorumlarına devam et kime istersen mok at ya da gercekleri yaz işte herneyse... hade barışalım kardeşim
Bu konunun tüm mesajları