birincisi;iddaamı sonuna kadar desteklediğin için (ki nikime laf atarak çocukluğunu bi kez daha ortaya koydun) sana bi kez daha teşekkür ettim
ikincisi ise ben de bunu anlatmaya çalışıyorum,çık dışrarı,vatan haini senii diye,şebnem ferah gibi bağıracağına "sana katılmıyorum" temalı bi mesaj yazabilirdin :)
ama senin arkadaşına katılma tarzın da bi acayip,yani göze sokulacak bi şey varsa,bırak onu garry yapsın,di mi?