Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

mavi sakal-iki yol'un "nereye?" kısmına dair bi müthiş-bomba bi idda :))

  • ibanetze • 20 Ağustos 2005 15:19 • #482075
    mavi sakal-iki yol'un

    olum hastanede paso bunları dinledim,artık adamların bunları ne amaçla yazdıklarını falan düşünmeye başladım..

    bi de on sene önce,on yaşındaydım la ben :))

    jenya da gaza gelmiş bi arkadaşımız,burdan kendisine el sallıyorum :)
Bu konunun tüm mesajları