-
mavi sakal-iki yol'un
abi 10 yıl sonra mı farkettin?(katıldığımdan değil)
-
mavi sakal-iki yol'un
puhahahahahahaha olum ibanetza kızma ama adam süper yazmış ya ehheehheheheehehee koptum.ama doğru aga tahlil yetisi yüksek bir insansın ya birde jenya kim abi paso sana kayıyo hehehe:)
-
mavi sakal-iki yol'un
olum hastanede paso bunları dinledim,artık adamların bunları ne amaçla yazdıklarını falan düşünmeye başladım..
bi de on sene önce,on yaşındaydım la ben :))
jenya da gaza gelmiş bi arkadaşımız,burdan kendisine el sallıyorum :)
-
mavi sakal-iki yol'un
ibanetze uyu sen uyu :)
-
mavi sakal-iki yol'un
ulan bende birşey var sandim ha:)
-
mavi sakal-iki yol'un
sende gittin mavi sakalın nakartındaki akor benzerlğini mi buldun bula kaç bin tane şarkı var tüümüyle arak!!!herkes bişeyler yapıyo beyler çalıyo benzetiyo falan filan yani bunu sadece mavi sakal üstüne gösterme bence!
-
mavi sakal-iki yol'un
tamam tamam
araştırmalarım sürüyo zaten :)
-
mavi sakal-iki yol'un
mükemmel bi araştırma!! takdir ettim..
-
mavi sakal-iki yol'un
bi zamanlar turgay şeren ali sami alkışa bişey demişti bilmem hatırlıyo musun ibanetze.ulan en kral guba da bok atılmaz ki.
-
mavi sakal-iki yol'un
Abi mr.crowley'de ortada bir melodi var dm.
Ajda Pekkanina bir parçasi var: Söyle buldun mu aradigin aski söyle diye.
Arka plana melodiyi koyup parçayi bir söyliyin bakin neler olacak. Yarilcaksiniz!!!