Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

mavi sakal-iki yol'un "nereye?" kısmına dair bi müthiş-bomba bi idda :))

  • paradigm_shift • 19 Ağustos 2005 19:13 • #481999
    mavi sakal-iki yol'un

    abi 10 yıl sonra mı farkettin?(katıldığımdan değil)
  • -TeUFeL- • 19 Ağustos 2005 19:54 • #482006
    mavi sakal-iki yol'un

    puhahahahahahaha olum ibanetza kızma ama adam süper yazmış ya ehheehheheheehehee koptum.ama doğru aga tahlil yetisi yüksek bir insansın ya birde jenya kim abi paso sana kayıyo hehehe:)
  • ibanetze • 20 Ağustos 2005 15:19 • #482075
    mavi sakal-iki yol'un

    olum hastanede paso bunları dinledim,artık adamların bunları ne amaçla yazdıklarını falan düşünmeye başladım..

    bi de on sene önce,on yaşındaydım la ben :))

    jenya da gaza gelmiş bi arkadaşımız,burdan kendisine el sallıyorum :)
  • Antibiyotik • 20 Ağustos 2005 22:03 • #482111
    mavi sakal-iki yol'un

    ibanetze uyu sen uyu :)
  • Barnie_ • 21 Ağustos 2005 02:07 • #482136
    mavi sakal-iki yol'un

    ulan bende birşey var sandim ha:)
  • sky_forever • 21 Ağustos 2005 02:52 • #482144
    mavi sakal-iki yol'un

    sende gittin mavi sakalın nakartındaki akor benzerlğini mi buldun bula kaç bin tane şarkı var tüümüyle arak!!!herkes bişeyler yapıyo beyler çalıyo benzetiyo falan filan yani bunu sadece mavi sakal üstüne gösterme bence!
  • ibanetze • 21 Ağustos 2005 14:55 • #482234
    mavi sakal-iki yol'un

    tamam tamam

    araştırmalarım sürüyo zaten :)
  • bigbooots • 21 Ağustos 2005 15:06 • #482236
    mavi sakal-iki yol'un

    mükemmel bi araştırma!! takdir ettim..
  • superman • 25 Ağustos 2005 11:37 • #482625
    mavi sakal-iki yol'un

    bi zamanlar turgay şeren ali sami alkışa bişey demişti bilmem hatırlıyo musun ibanetze.ulan en kral guba da bok atılmaz ki.
  • thebassx • 25 Ağustos 2005 13:32 • #482631
    mavi sakal-iki yol'un

    Abi mr.crowley'de ortada bir melodi var dm.
    Ajda Pekkanina bir parçasi var: Söyle buldun mu aradigin aski söyle diye.

    Arka plana melodiyi koyup parçayi bir söyliyin bakin neler olacak. Yarilcaksiniz!!!