Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

mavi sakal-iki yol'un "nereye?" kısmına dair bi müthiş-bomba bi idda :))

  • superman • 25 Ağustos 2005 11:37 • #482625
    mavi sakal-iki yol'un

    bi zamanlar turgay şeren ali sami alkışa bişey demişti bilmem hatırlıyo musun ibanetze.ulan en kral guba da bok atılmaz ki.
Bu konunun tüm mesajları