Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyurken Bunu Dinlerim!! dediğiniz parça...

  • obsolate • 21 Ağustos 2005 11:20 • #482149
    pink floyd - Wish you where here, animals albümleri iyi gidiyor ama Dark side of the moon albümünü önermem Time parçasında ödüm patladı.
Bu konunun tüm mesajları