Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyurken Bunu Dinlerim!! dediğiniz parça...

  • localistik • 21 Ağustos 2005 01:42 • #482130
    evanescence/my immortal hemen uykum geliyo bu şarkı sayesinde
  • obsolate • 21 Ağustos 2005 11:20 • #482149
    pink floyd - Wish you where here, animals albümleri iyi gidiyor ama Dark side of the moon albümünü önermem Time parçasında ödüm patladı.
  • mechanix • 21 Ağustos 2005 13:41 • #482210
    Wish you where here

    abi bu şarkı wish you were here ın başka versiyonu mu?
  • sweet_revenge • 21 Ağustos 2005 14:18 • #482229
    her şarkıyla uyuyabilme yetisine sahibim fakat uykum olmasada beni huzur içinde uyumaya teşvik eden yegane şarkı
    anathema-a natural disaster
  • obsolate • 21 Ağustos 2005 14:35 • #482231
    :)) yazacak birşey bulamayınca insanların yazım yanlışları hakkında konuşulurdu dimi!
  • Axl_Rose • 21 Ağustos 2005 15:56 • #482246
    abicim en temizi Apocalyptica ciddi söylüyorum adamlar sanki uyku sorunu olanlar için müzük yapıyo...
  • ibanetze • 21 Ağustos 2005 16:03 • #482248
    bi de bunlar var tabi..

    evladım gidip alt taraflarda bi yere yazsana yazını,tartışıyolar baksana,arada sen kaynıycaksın..

    nofxi sinirli adamdır,döver valla :)
  • ibanetze • 21 Ağustos 2005 16:13 • #482249
    bizim baterist tuğkan "beste yaptım,dinleyin" diye salona daldığında,"hayıııır,yine mi uyuycaz" diyoruz hep beraber :))
    adam gündüz beste yapmayagörsün...akşama kadar gözlerimiz mahmur dolaşıyoruz evin içinde..

    bu konuyu tuğkan'a ithaf edelim en iyisi :P
  • aponeurosis • 21 Ağustos 2005 23:41 • #482303
    Doğru diyosun babacan...Apocalyptica bu işi iyi yapıyor..Bak ayrıca Enya - May It Be veya Enya - Braveheart Theme dinle, onlar da güzel götürüyo seni alis harikalar diyarına.... ;)
  • GokTurque • 21 Ağustos 2005 23:52 • #482307
    John Lennon - Imagine
    Secret Garden - Nocturne
    Oasis - Don't Look Back In Anger
    Bana çok deli gidiyo bu şarkılar...:))