Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyurken Bunu Dinlerim!! dediğiniz parça...

  • aponeurosis • 21 Ağustos 2005 23:41 • #482303
    Doğru diyosun babacan...Apocalyptica bu işi iyi yapıyor..Bak ayrıca Enya - May It Be veya Enya - Braveheart Theme dinle, onlar da güzel götürüyo seni alis harikalar diyarına.... ;)
Bu konunun tüm mesajları