Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyurken Bunu Dinlerim!! dediğiniz parça...

  • metalkuzucuk • 20 Ağustos 2005 16:33 • #482080
    Ben lambaya püf de adlı parçayla her akşam uyurum..kelimesi tarifsiz hisler verir bana...
  • _betrola_ • 20 Ağustos 2005 16:34 • #482082
    nuri bi sus yaa.
  • rickenbacker • 20 Ağustos 2005 18:13 • #482093
    hade lem! ciddi bişey yazmıyomuş . kalbinin sızlaması yalan mı?
    ehuehuehuehue!!!
  • Nofx • 20 Ağustos 2005 20:35 • #482102
    haydaaaaaa..! sil baştan..
  • brçe • 20 Ağustos 2005 20:44 • #482104
    kesinlikle duman yürekten tabi seni kendime sakladım da olabilir şu aralar ama...tek geçerim dediğim tek şarkı'hım-gone with the sin'
  • Axl_Rose • 20 Ağustos 2005 21:39 • #482110
    nuri bi sus yaa.

    + 10000000000
  • soth • 20 Ağustos 2005 22:44 • #482113
    bi keresinde cannibal corpse dinlerken uyuyakalmıştım yazık bana ya
  • splendour • 20 Ağustos 2005 23:05 • #482115
    her şarkıyla uyurum...
    zaten ilk 2 şarkıdan sonra gitmişimdir..
    bi uyanırım discmanin pili bitmiştir.. ve kulağımdan çıkarıp sessiz bi şekilde tekrar dalmışımdır.....
  • blackomen • 20 Ağustos 2005 23:35 • #482118
    elbette SWEET DREAMS:P
  • mechanix • 21 Ağustos 2005 01:33 • #482128
    slayer-encıl of det:)