Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyurken Bunu Dinlerim!! dediğiniz parça...

  • ChRiS de BurGH • 14 Aralık 2005 03:02 • #490210
    bryan adams-plase for give me.backstreetboysdan incompletede olabilir..
  • ReFLeKS _GİTAR • 14 Aralık 2005 03:17 • #490211
    duman dinne uyu:)
  • paradigm_shift • 14 Aralık 2005 04:58 • #490214
    uyumam..
  • superisi_89 • 14 Aralık 2005 10:45 • #490225
    athena'nin son albumu.aslinda album muhtesem ama gece yatarken onu dinlemek daha cabuk uyumami sagliyor.nasil oluyorsa....
  • PriApoS • 14 Aralık 2005 11:04 • #490227
    uyurken bişey dinlemem genelde:) ama uykuya dalmak isteyip müzik dinlemeye karar verdiğimde genelde guns 'n' roses,anathema,dio,the darkness,iced earth filan dinlerim...
  • tunnnjiik • 14 Aralık 2005 21:40 • #490260
    vincientte ne varmış kadeş!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
  • jonathan25 • 14 Aralık 2005 21:55 • #490264
    valla led zeppelin-stairway to heaven iyi gider doorusu..gerçi ilkokulda srekli limpbizkit dinleyp sızıodm:D buarda duman ın son albümünde de sağlam şarkılar var uyumak için..
  • Ayrton Senna • 14 Aralık 2005 23:57 • #490270
    Pink Floyd - Love Scene
    Tavsiye de ederim...
  • angelmoon • 15 Aralık 2005 01:49 • #490272
    REM losing my religion
  • jubei • 15 Aralık 2005 02:32 • #490276
    Vivaldi - Four Seasons

    hiçbişeye değişmem