Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyurken Bunu Dinlerim!! dediğiniz parça...

  • ibanetze • 21 Ağustos 2005 16:13 • #482249
    bizim baterist tuğkan "beste yaptım,dinleyin" diye salona daldığında,"hayıııır,yine mi uyuycaz" diyoruz hep beraber :))
    adam gündüz beste yapmayagörsün...akşama kadar gözlerimiz mahmur dolaşıyoruz evin içinde..

    bu konuyu tuğkan'a ithaf edelim en iyisi :P
Bu konunun tüm mesajları