MERHABA. BEN EZGİ. DEDİĞİM GİBİ: BURDA YENİYİM. LİNKİN PARK FANIYIM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNDÜĞÜNÜZÜ MERAK EDİYORUM. BENCE MÜKKEMMEL Bİ GRUP. DAHA ÖNCE BU KONUDA FORUM AÇILDI MI BİLMİYORUM. AÇILDIYSA PARDON. SÖYLEDİM YA YENİYİM. NEYSE KİB. BU ARADA CHESTER A AŞIĞIMMMMMM!!!!