Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • yahu_ne_var • 21 Ağustos 2005 11:24 • #482151
    MERHABA. BEN EZGİ. DEDİĞİM GİBİ: BURDA YENİYİM. LİNKİN PARK FANIYIM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNDÜĞÜNÜZÜ MERAK EDİYORUM. BENCE MÜKKEMMEL Bİ GRUP. DAHA ÖNCE BU KONUDA FORUM AÇILDI MI BİLMİYORUM. AÇILDIYSA PARDON. SÖYLEDİM YA YENİYİM. NEYSE KİB. BU ARADA CHESTER A AŞIĞIMMMMMM!!!!
  • chester_linkin • 21 Ağustos 2005 11:30 • #482152
    Linkin Park

    Linkin Park dünyanın en iyi grubudur müzik tarzları ve duruşlarıyla dünyanın en iyi numetal grubu chester ın sesi üstüne ses tanınmıyo zaten kimse onun gibi hem slow söyleyip hem aynı zamanda müthiş çığlıklar atamaz sevmemek elde değil zaten SONUNA KADAR LİNKİN PARK!!!!
  • yahu_ne_var • 21 Ağustos 2005 11:50 • #482153
    Linkin Park

    canım arkadaşım. bu forumda beni yalnız bırakmayacağını biliyordum. ne de olsa linkin i bana sen öğrettin. neyse görüşürüz chester_linkin. kib.
  • chester_linkin • 21 Ağustos 2005 11:53 • #482154
    Linkin Park

    elbette sonuna kadar Linkin Parkçıyız başka grup tanımayız chester dan başkasını bilmeyiz
  • the_distillers • 21 Ağustos 2005 11:57 • #482155
    Linkin Park

    hay ben sizin linkin parkiniza ...
  • yahu_ne_var • 21 Ağustos 2005 12:04 • #482156
    Linkin Park

    ne diyosun sen allah aşkına!!! sende müzik kültürü yoksa biz ne yapalım. madem senin sevdiğin grup/sanatçı farklı aç bi forum millet görsün. yok öyle "hay sizin lp nize" olayı. dağ başında mı yaşıyosun sen??????? o güzelim grubu sevmiyor olabilirsin ama saygısızlık yapma bariiiii!!!! seni şiddetle kınıyorum :P YUHHHHH!!!!
  • chester_linkin • 21 Ağustos 2005 12:06 • #482157
    Linkin Park

    biz seninkilere laf edyo muyuz biraz saygı göster
  • the_distillers • 21 Ağustos 2005 12:08 • #482158
    Linkin Park

    daha bebeksin sen müzik kültürü hakkinda mi konusmak istiyosun sen? 14 yasinda bana kafa tutuyo sorunun ne senin çocugum. ben senin yasindayken geçmistim linkin park olaylarini gelisememişin sen hadi git lunaparka linkin park dinle ipodunda
  • the_distillers • 21 Ağustos 2005 12:14 • #482159
    Linkin Park

    lp hakkinda ne düsünüyosunuz yazmisin ben de düsüncemi yazdim
  • lakonia • 21 Ağustos 2005 12:15 • #482160
    ben de linkin' park'ın bir fanıyım.bence oldukça da hoş bir tarzları var.nu-metal'i linkin' park ile tanıdım ben:) tamam anlıyorum mangaya filan laf atıyorsunuz da bol bol özenti diye...linkin' parkta gıcık olunacak ne buluyorsunuz anlamıyorum...sevmeyebilirsiniz ama ezgiye va diğer arkadaşıma katılıyorum:saygı duyun yaniiiii:P