ne diyosun sen allah aşkına!!! sende müzik kültürü yoksa biz ne yapalım. madem senin sevdiğin grup/sanatçı farklı aç bi forum millet görsün. yok öyle "hay sizin lp nize" olayı. dağ başında mı yaşıyosun sen??????? o güzelim grubu sevmiyor olabilirsin ama saygısızlık yapma bariiiii!!!! seni şiddetle kınıyorum :P YUHHHHH!!!!