Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • lakonia • 21 Ağustos 2005 12:15 • #482160
    ben de linkin' park'ın bir fanıyım.bence oldukça da hoş bir tarzları var.nu-metal'i linkin' park ile tanıdım ben:) tamam anlıyorum mangaya filan laf atıyorsunuz da bol bol özenti diye...linkin' parkta gıcık olunacak ne buluyorsunuz anlamıyorum...sevmeyebilirsiniz ama ezgiye va diğer arkadaşıma katılıyorum:saygı duyun yaniiiii:P
Bu konunun tüm mesajları