ben de linkin' park'ın bir fanıyım.bence oldukça da hoş bir tarzları var.nu-metal'i linkin' park ile tanıdım ben:) tamam anlıyorum mangaya filan laf atıyorsunuz da bol bol özenti diye...linkin' parkta gıcık olunacak ne buluyorsunuz anlamıyorum...sevmeyebilirsiniz ama ezgiye va diğer arkadaşıma katılıyorum:saygı duyun yaniiiii:P