Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • punk_girl_punk • 21 Ağustos 2005 13:31 • #482202
    eskiden severdim şimdi nefret ediyorum
  • sweet_revenge • 21 Ağustos 2005 13:31 • #482203
    Linkin Park

    ahh arkadaşlar bu tartışmaya deyecek bi konu degil
    her gencin bi müzik tarzına adım attığı basamaklar vardır
    eğer bu linkin ci arkadaşlarımız bu müziğe gönüllerini verdilerse elbette rock ın ya da metal in özünü görüp çeşitli müziğin ilahları tarafına döneceklerdir dream tv vb. kanallar paso lp gibi elektronun tellerine yukardan aşağı-aşağıdan yukarı basan ve böğüren gruplarla dolu ee naapsın millet
  • chester_linkin • 21 Ağustos 2005 13:34 • #482205
    Linkin Park

    lakonia sen de haklısın ama sinirlenmemek elde mi dayanamıyosun yazıyosun ya ne adamlar var ya
  • Under My Skin • 21 Ağustos 2005 13:36 • #482206
    kızım git hey girl falan oku sen....
    sen fansan fansın kim ne düşünüyo sana ne ???
    napıosun burda başımıza orospu mu olcan ??
    puhahahahha...
    lan bekçi sil artık beniii....
  • lakonia • 21 Ağustos 2005 13:38 • #482207
    Linkin Park

    gerçekten bunların hepsi bi ayrı cins de...yine de bırakın bence iyice saçmasapan bir polemiğe dönüyor çünkü..eminim içinde bulunmaktan hoşnut değilsiniz de zaten
  • tweeder • 21 Ağustos 2005 13:39 • #482209
    Linkin Park

    yapma yaaa performansmı o metallica, iron maiden falan bi konser var 500 euro istersen ona git bi san franciscoda sonra yahoo bilmemneden linkin parkı seyret aradaki farkı gör bakalım :DDDDDDDD

    linkin parkta gitar varmı bu arada???
  • mechanix • 21 Ağustos 2005 13:53 • #482216
    Linkin Park

    elektronun tellerine yukardan aşağı-aşağıdan yukarı basan


    abi harika bi tasvir yaa!hakikaten bravo.ben de bu lp ve benzeri grupları bundan sonra böyle açıkliycam izin verirsen.yani senin kelimelerinle!
  • tweeder • 21 Ağustos 2005 13:57 • #482219
    Linkin Park

    ama biletler bitmiş maalesef adamlar müzik dinlicek tabi:D

    texassss chester :D 2 cın cın 2 bıcı bıcı in the eeeenenenenndndddd it doesnt even matter herneyse
  • nirvanapistol • 21 Ağustos 2005 14:16 • #482228
    muhaha.bırakın bunları ya heryerde çıkar anca gülerim.lp en baba grup haa aşın artık millet sizin gibiler yüzünden 14 yaşa üç günlük bebe muamelesi yapıyo.tamam,biraz ağır gelmiş olabilir ama bi topic açıyosanız her türlü eleştiriyede açık olun.kimse meraklı değil size bişey öğretmeye ama bu yaşta hala lp diye tutturuyosanız oha dan başka bi yorum yapamam.ayrıca sırf chester için dinliyosanda grey daze bin basar en azından herif özenti malı değildi o zamanlar.
  • paradigm_shift • 21 Ağustos 2005 16:19 • #482251
    benim babamın linking parking'i var..