Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • nirvanapistol • 21 Ağustos 2005 14:16 • #482228
    muhaha.bırakın bunları ya heryerde çıkar anca gülerim.lp en baba grup haa aşın artık millet sizin gibiler yüzünden 14 yaşa üç günlük bebe muamelesi yapıyo.tamam,biraz ağır gelmiş olabilir ama bi topic açıyosanız her türlü eleştiriyede açık olun.kimse meraklı değil size bişey öğretmeye ama bu yaşta hala lp diye tutturuyosanız oha dan başka bi yorum yapamam.ayrıca sırf chester için dinliyosanda grey daze bin basar en azından herif özenti malı değildi o zamanlar.
Bu konunun tüm mesajları