"hay sizin linkin parkınıza" şeklinde bi olay söz konusu olamaz. adam gibi cümle kurup; "sizin sevmenize anlam veremiyorum bence şu şu şu nedenlerden dolayı kötü bi grup" desen hiç olmazsa; biz de diyecez adamın zevki böyle. ama saygısızlık yaptığını kabul et. bu arada ne varmış yaşımda. 40 yaşında olsam daha farklı mı davranacaktın???? bırak bu işleri allah aşkına boş şeyler bunlar!!! ben yaşımla gurur duyuyorum senin gibi saygısızların lafına da bakacak değilim!!!! 15 yaşındayım ve SAYGILIYIM senin kaç yaşında olduğun umrumda dEĞil. ne de olsa SAYGISIZSIN!!!!! :P