ya bırakın yaş muhabbetini, komik olduğunu mu zannediyosun. gerizekalıymış hahahahah güleyim bari!!! burası ne biçim forum kanalı?? kendimi bildim bileli forumlarda gezinirim; garaj forumuna da yeni geldim. ya burası adam gibi forum yapmayı bilmeyen insancıklarla dolu. açmayacam forum bi daha. ne bu ya. yemediğimiz laf kalmadı. bebektik; şimdi de gerizekalı. ÖNCE ADAM GİBİ FORUMDA YAZIŞMAYI ÖĞRENİN SONRA BENİ ELEŞTİRİN!!! BANA KATILAN VAR MI?