gerizekalı diyerek nasıl saygı duyuluyor insanların zavkine anlamış değilim...bence de saçmasapan tartışmaların yeri olmamalı forumlar...diğer forumları gezersen yer yer benzerleriyle karşılaşırsın...forum yapmayı,foruma yorum yazmayı bilen insanlarla da karşılaşacaksın tabi:))