Burası bir "müzik forumu" ve buraya yazmak için önce forumda nasıl yorum yazılacağını değil müziği bilmek gerekir. Öncelikle eğer forumlara alışkın olsaydı bu insan önce "arama" adı verilen olayı yapıp Linkin Park'la ilgili bir sürü topic açılmış olduğunu görürdü. Sonra açılan yeni konuya forum değil topic denildiğini bilirdi. Eğer 15 yaşında Linkin Park'ın en iyi grup olduğunu düşünüyorsa daha onlarca efsane müzisyeni hayatı boyunca hiç dinlememiş demektir. Üstelik "burda yeniyim" demesi ve dikkat çekmek için büyük harflerle yazması yargımı sonuna kadar pekiştiriyor.