Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • dexter_holland • 21 Ağustos 2005 13:00 • #482180
    Linkin Park

    Farklı birşey yapmak iyi birşey yapmak anlamına gelmez. Ona bakarsan kimse benim gibi tiz bir çığlık atamaz. Ama bu övünülecek birşey değil.
    Üstelik heriflerin canlı performanslarını da gördük. Alakası yok o çıkardığı seslerin. Galiba Chester'ınız bilgisayarlardan biraz yardım alıyor.
    Sanata ve sanatçıya herkes saygı duyar burada. Ama sanatçı olmayan köpek pisliği deriz. Sırf Chester için de bir gruba hayranlık duymanız çok garip.
Bu konunun tüm mesajları