Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • dexter_holland • 21 Ağustos 2005 18:45 • #482271
    Linkin Park

    Zaten zekana hakaret ediyorum. Hala anlayamadın mı? Yaşına da birşey diyen yok. Ben de 16 yaşındayım ama bir grubu çok dinlenildiği, vokalisti karizmatik olduğu için dinlemeyecek kadar zekiyim. İnsanları eğitimine göre yargılamam zaten ama zekasına göre yargılarım.
Bu konunun tüm mesajları